Met campagne #NuZijnWeZeker speelt Sensoa in op gemoedsrust na soatest

Sensoa, het Vlaams expertisecentrum voor seksuele gezondheid, lanceert dinsdag een nieuwe campagne. Met de campagne #NuZijnWeZeker wil Sensoa mensen aanmoedigen om zich te laten testen op soa's, als ze onveilige seks hebben gehad of als ze in een nieuwe relatie het condoom willen weglaten. "Dat geeft gemoedsrust en zekerheid", klinkt het bij Sensoa.

De campagne richt zich op vier specifieke doelgroepen, namelijk jongvolwassen (tussen 18 en 25 jaar oud) heteroseksuele mannen en vrouwen, jongvolwassen homoseksuele mannen, jongvolwassen mannen en vrouwen met een migratieachtergrond en iets oudere zogenaamde herintreders, die na een echtscheiding of relatiebreuk opnieuw gaan daten.

U wil op dit artikel reageren ?

Toegang tot alle functionaliteiten is gereserveerd voor professionele zorgverleners.

Indien u een professionele zorgverlener bent, dient u zich aan te melden of u gratis te registreren om volledige toegang te krijgen tot deze inhoud.
Bent u journalist of wenst u ons te informeren, schrijf ons dan op redactie@rmnet.be.